5ti denní dieta

Dietoložka Adele Puhn vytvořila 5-ti denní dietu. Ve své knize mimo jiné tvrdí, že při hubnutí je 75% ztráty hmotnosti fyziologický proces, zatímco zbývajících 25% je spojeno s emocionálními vazbami a vzorci chování. Autor dává dietářům nástroje k řešení obou těchto prvků tak, aby jim pomohl zvýšit energetickou hladinu a zlepšit zdraví.Základní filozofií této diety je, že stabilizováním hladiny cukru v krvi budete eliminovat vaše chutě na nezdravé potraviny jako je cukr, škrob, kofein a alkohol. Jakmile se vytvoří stabilní hladina cukru v krvi nebudete již podléhat extrémním výkyvům, které spouští přejídání nebo chutě na nevhodné druhy potravin. pomeranč

Existují zde přísná pravidla týkající se načasování jídla

Snídaně by měla být konzumována do třiceti minut po probuzení. Oběd musí být sněden před třináctou hodinou a večeře by měla být konzumována nejpozději v devatenáct hodin.
Musíte jíst lehká jídla. Nebudete více než tři hodiny bez jídla, to znamená, že budete mít jedno nebo dvě malá občerstvení mezi snídaní a obědem, stejně tak jedno nebo dvě občerstvení v odpoledních hodinách.

Využijte akční nabídky – Kniha Jídlo jako životní styl za dočasně sníženou cenu.

Snídaně se skládá z kombinace bílkovin a komplexních sacharidů, zatímco oběd a večeře zahrnuje bílkoviny a zeleninu. Občerstvení obsahuje potraviny s nízkým glykemickým indexem např. jablka, celer a meloun.
Dietářům se doporučuje vyhnout se některým potravinám, které mají vysoký glykemický index, jako je jogurt, banány, hroznové víno a bagety.

Doporučené potraviny

Vaječné bílky, kuřecí prsa, krůtí maso, hlávkový salát, okurky, rajčata, paprika, celer, jablko, pomeranč, meloun, jahody.

Příklad dietního plánu

Snídaně: Míchané bílky a ovesné vločky
Dopolední svačina: Jablko
Oběd: Salát s kuřecím masem
Odpolední svačina: Ananas
Večeře: Krůtí prsa a zelenina

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.