Akné dieta

Vědci věří, že sacharidy s vysokým glykemickým indexem mohou mít vliv na vývoj a závažnost akné. Naopak strava s vysokým obsahem bílkovin a sacharidů s nízkým glykemickým indexem nepodporují vznik akné.

Profesor Mann a Robyn Smith z Royal Melbourne Hospital rozdělili 43 mužů ve věku mezi 15 a 25 do dvou skupin. Jedna skupina dostala potraviny s nízkým glykemickým indexem, jako je celozrnné pečivo a těstoviny, luštěniny, stejně jako potraviny s vysokým obsahem bílkovin. Druhá skupina dostávala více “typickou” stravu dospívajících skládající se z bílého chleba, brambor a sladkých nápojů a občerstvení.

Využijte akční nabídky – Přípravky na akné za dočasně sníženou cenu.

Výsledky vědců, byly ohromující. Po 12 týdnech se u chlapců na dietě s vysokým obsahem bílkovin s nízkým glykemickým indexem snížil výskyt akné o 50 procent. Výsledky ukazují souvislosti mezi stravou a rozvojem akné.

Takže, je samotná dieta kompletní řešení pro vaše akné? Pravděpodobně ne. Nicméně, zdravá strava jistě zlepší váš celkový zdravotní stav. Zkuste zahrnout do svého jídelníčku více prospěšných potravin (např. celozrnný chléb, pšeničné těstoviny, hnědou rýži, ovesnou mouku, apod.) stejně jako spoustu čerstvé zeleniny, ovoce a libového masa. Omezte sladkosti a jiné nezdravé potraviny kdykoli je to možné. Nemáte co ztratit, naopak můžete získat zdravé tělo a možná taky pleť bez akné.

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.