Bramborová dieta

Brambory jsou výborná potravina, zejména pro lidi na dietě. Komplexní sacharidy brambor nás dostatečně zaplní a netloustne se po nich. Je to pouze tehdy, když k nim přidáme tuk – ve formě másla, sýra nebo smetany.

Brambory obsahují koktejl živin, včetně vitamínů skupiny B, vitaminu C, draslíku a vlákniny. Většina z vlákniny a draslíku jsou ve slupce brambor a většina vitamínu C je v dužině co nejblíže u slupky. Pečení brambor je nejlepší způsob, jak získat co nejvíce živin.

Zelené klíčky na slupce jsou jedovaté a měly by být odstraněny. Není vhodné máčet brambory ve vodě dlouho, protože se spotřebovává vitamín C .

Kalorie brambory

100g = 75 kalorií
100g Hranolků = asi 250 kaloriíBrambora

Bramborová dieta vám umožní přijít o více než 3 kila za týden.

Je důležité, jako u všech diet, abyste udržovali dobré návyky, které nejen zvýší pravděpodobnost úspěchu diety, ale také vám pomohou udržet vyváženější a zdravější životní styl.

Mezi mnoha, které jsme měli, doporučujeme pít dva litry vody denně to pomůže očistit vaše tělo od toxinů, hydratovat tělo a pomůže utišit pocit hladu. Také vám doporučujeme provést některá tělesná cvičení.

Využijte akční nabídky – Čaj na spalování tuku za dočasně sníženou cenu.

Postup bramborové diety

K snídani, svačině a občerstvení si můžete vybrat mezi doporučenou možností, zatímco pro obědy a večeři, byste měli dodržovat konkrétní návrhy, ale můžete změnit polední menu za večerní menu, pokud si budete přát.

K snídani: Káva nebo čaj s odstředěným mlékem.
Svačina: Jogurt.
Jako občerstvení: Jogurt nebo ovocné šťávy, jablko.

Menu 1

Oběd: Kuřecí (nejlépe bez kůže, jak to je místo, kde největší podíl tuků a toxinů). Brambory (Jedna porce: 200 do 250 g, to je mezi 7 a 8,8 oz)
Večeře: Pepř, salát a brambory.

Menu 2

Oběd: Pečená omeleta.
Večeře: Ryby, brambory (jedna porce).

Menu 3

Oběd: Brambory s vařenými, zelenými fazolkami.
Večeře: Brambory, ředkvičky a houbový salát ochucený panenským olivovým olejem

Menu 4

Oběd: Brambory (jedna porce), grilovaný nebo pečený losos.
Večeře: Vařené kuřecí maso, brambory a celerový salát.

Menu 5

Oběd: Grilovaný steak, brambory (jedna porce).
Večeře: Bramborový salát a sladká paprika, jogurt.

Menu 6

Oběd: Brambory (jedna porce).
Večeře: Ryby, vařené nebo pečené brambory

Menu 7

Oběd: Pečené brambory v troubě.
Večeře: Přírodní tuňák, brambory (jedna porce).

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.