Dieta negativních kalorií

Negativní nízkokalorické potraviny jsou potraviny, které spotřebují ke svému strávení více kalorií, než ve skutečnosti obsahují. Kalorie z těchto potravin je mnohem těžší pro tělo využívat. Jinými slovy, tělo musí tvrdě pracovat, aby z těchto potravin získalo kalorie. I když se jedná o potraviny, které mohou obsahovat určité množství kalorií, mnohem méně kalorií z nich se může případně uložit na tuk. To dává těmto potravinám obrovskou výhodu při zužitkování tuku.

Můžeme si to předvést na příkladech

Kousek dezertu sestává ze 400 kalorií, ale my můžeme pouze 150 kalorií strávit v našem těle, což vede k čistému zisku 250 kalorií, které budou uloženy v našem tělesném tuku!
Na druhou stranu syrový kus celeru obsahující 5 kalorií vyžaduje mnohem více kalorií ke svému zpracování a na jeho strávení budete potřebovat váš tělesný tuku! To znamená, že čím více budete jíst, tím více budete hubnout!

Využijte akční nabídky – Čaj na spalování tuku za dočasně sníženou cenu.

Potraviny s negativními kaloriemi obsahují dostatek vitamínů a minerálních látek, které produkují enzymy v množství dostatečném k prolomení nejen vlastních kalorií, ale i jiných kalorií v našem těle. Toto se nazývá ” efekt negativních kalorií”.

Vhodná zelenina

  • Chřest
  • Řepa
  • Brokolice
  • Zelí
  • Mrkev
  • Květák
  • Celer
  • Cikorka
  • Chilly paprička
  • Okurka
  • Řeřicha
  • Česnek
  • Zelené fazole
  • Salát
  • Cibule
  • Ředkev
  • Špenát
  • Rajče
  • Cuketa

Vhodné ovoce

  • Jablka
  • Borůvky
  • Brusinka
  • Grapefruit
  • Citron
  • Mango
  • Pomeranč
  • Papája
  • Broskev
  • Ananas
  • Malina
  • Jahoda
  • Mandarinka
  • Vodní meloun

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.