Dietou proti depresím

Asi by jste nehádali, že za častými změnami nálad a depresí může stát špatná volba potravin.

Ale je to tak, mnoho lidí, kteří trpí příznaky deprese hledají únik před stresem v konzumaci oblíbených jídel jako je čokoláda, slané chipsy, nebo pečivo a to není rozhodně dobře.deprese

Nesprávné potraviny mohou způsobit fyziologické reakce jako jsou letargie, podrážděnost a chutě.

Zatímco správné potraviny – stejně jako následujících pět – mohou stabilizovat hladinu krevního cukru, eliminovat výkyvy nálad a podpořit neurotransmitery, (sloužící v ní k přenášení vzruchů v mozku) a faktory, které ovlivňují jak prožíváte depresi.

Využijte akční nabídky – Přípravky proti depresi za dočasně sníženou cenu.

Dieta navrhuje stravu vyváženou na živiny a vitamíny, které jsou nezbytné pro normální fungování těla. Vitamin B1, například, je nezbytný pro výrobu energie a funkci nervových buněk. Vitamin B6 je důležitý pro udržování hormonální rovnováhy, Vitamin C zvyšuje funkci imunitního systému.

Zkuste na to jít trošku jinak, když Vám pojídání vašich oblíbených pochutin již nepřináší kýžené uvolnění.

Potraviny, které jsou doporučovány při této dietě, varianty a doporučená příprava

  • Vaječná vzpruha
  • Oříšky, semínka
  • Ryby
  • Starověké obilniny
  • Zelený čaj

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.