Jezte ryby

Ryby totiž obsahují omega 3 mastné kyseliny.

Příklady: volně žijící losos, sleď, sardinky, ančovičky, tuňák (ne více než jednou týdně), pstruh duhový, makrela. Rybí olej jako doplněk je praktickou alternativou pro ty, kteří nejedí tyto studenovodní ryby nejméně třikrát týdně.

Využijte akční nabídky – Rybí olej za dočasně sníženou cenu.

Ryby jsou známé jako “potrava pro mozek”. Tučné ryby, jako jsou volně žijící lososy obsahují omega-3 mastné kyseliny DHA, u kterých bylo prokázáno, že zvyšují nervové funkce šedé hmoty v mozku. Dvacet procent z šedé hmoty v mozku se skládá z DHA. Některé studie zjistily, že konzumace DHA stojí zejména za nárůstem šedé hmoty v amygdale, hipokampu a cingulate, třech oblastech mozku spojených s náladou. Lidé s těžkou depresí mají méně šedé hmoty v těchto oblastech.

Ryby jsou také výborným zdrojem bílkoviny, která stabilizuje hladinu cukru v krvi. Jíst malé množství bílkovin s jídlem může pomoci udržet vaši náladu více vyrovnanou.

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.