Kokosová dieta

Teorie, vysvětlení principu vodní diety je, že tělo spotřebuje více kalorií pro ohřev studené vody v našem těle. Tedy čím chladnější voda je, tím více tělo pracuje na zahřátí vody. Proto máte pít nápoje s velmi studenou vodou. Kromě toho, pití vody mezi jídly dává pocit plnosti a zmenšuje chuť k jídlu. Ledviny musí pracovat na zpracování vody, to pomáhá k odplavování toxinů z těla.

Využijte akční nabídky – Kokosový olej za dočasně sníženou cenu.

Mnoho lidí tvrdí, že je těžké vypít 8 sklenic vody denně. Zde je několik řešení:

  • Naplňte 2 litrový džbán každé ráno a pijte celý den až do večera.
  • Udržujte láhev nebo sklenici vody v autě, na vašem stole, na kuchyňské lince, na nočním stolku a všude tam, kde budete trávit spoustu času.
  • Sklenici vody pijte při každém jídle.

Výhoda vodní diety je v tom, že je voda skoro zdarma a kdokoliv s přístupem k pitné vodě ji může zkusit. Nevýhodou je, že dietáři dost často běhají na záchod. Zatímco někteří odborníci podporují nápad, že pití vody před jídlem může pomoci snížit příjem kalorií, vodní dieta není komplexním řešením a neobsahuje velmi potřebné složky diety, jako je omezení celkového denního příjmu kalorií a začlenění cvičení. Ale vodní dieta není opravdová dieta – prostě povzbuzuje lidi k pití vody.

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.