Sójová dieta

Sójovou dietu využívají ti, kteří aktivně sportují a zároveň chtějí zhubnout. Tato dieta je pro mnoho lidí lepší než ostatní, protože je efektivní a umožňuje přijímat kompletní rostlinné bílkoviny.

Užitečné vlastnosti sóji

Sója je bohatá na rostlinné bílkoviny. Sója obsahuje asi 23-45% bílkovin, 12-36% tuků a 20-30% sacharidů, 5% hrubé vlákniny na celkovou hmotnost plodu, mnoho vitamínů, včetně vitamínu B a E. Sojové potraviny bývají nízkokalorické, snadno stravitelné a mají vynikající léčivé vlastnosti.

Sója obsahuje mnoho druhů tuků. Ze všech rostlinných olejů má olej sóji nejvyšší biologickou hodnotu s vysokou stravitelností. Výrobky vyrobené ze sojových bobů celkově podporují naše zdraví. Sója má neutrální chuť a vůni, takže použitím vašeho oblíbeného koření můžete dát jídlu potřebné aroma.

Využijte akční nabídky – Musli se sójou za dočasně sníženou cenu.

Pokud je vaším cílem zhubnout a současně si vybudovat břišní svaly a bicepsy, potom sójová dieta je to, co budete potřebovat.

Specialisté na výživu tvrdí, že v naší době potraviny obsahují příliš mnoho tuků. Doporučují upřednostnit do stravy dostatek škrobu a vlákniny, před sacharózou a nasycenými tuky. Tato doporučení platí pro všechny bez výjimky. Sójové mléko neobsahuje žádný cholesterol, nebo sacharózu, nebo nadměrné množství tuku a hlavně je bohatá na rostlinné bílkoviny, které přinášejí velký přínos našemu tělu.

Příklady jídelníčku v sójové dietě

Snídaně: ovesné vločky, mléko jogurt a ovoce.
Oběd: fazole, tvaroh, dva krajíce chleba, salát a ovoce.
Večeře: tmavá rýže, salát s fazolemi, špenát a jablka.

Jako koření, můžete použít sojovou omáčku. Sója se úspěšně používá jako přísada, která dává chuť a pocit plnosti. Sójová omáčka je považována za užitečný dietní produkt, který nahrazuje sůl, pepř a olej.

Můžete pít čistou vodu, minerální vodu a zelený čaj.

Výhody sójové diety

Sojová dieta má několik výhod. Je hlavně dobrá prevence obezity, cukrovky, aterosklerózy, hypertenze, rakoviny a předčasného stárnutí. Sójové potraviny spotřebované v sójové dietě se vstřebávají mnohem snadněji a poskytují tělu potřebné množství bílkovin.

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.