Syrová dieta

Dieta složená ze syrových potravin zahrnuje, jak již název napovídá, spotřebu pouze syrových potravin rostlinného původu. Jako u každé diety to má své výhody i nevýhody. V rámci tohoto systému je 75% potravy syrová zelenina s přídavkem obilnin, luštěnin, stejně jako některé další produkty. Někdy se této dietě také v hipsterských kruzích přezdívá jako “RAW”.

Syrová strava – potraviny které nebyly podrobeny tepelnému zpracování. To může být čerstvá zelenina, ovoce, ořechy, luštěniny, obiloviny a vše ve vhodné formě, ve které se vyskytuje v přírodě. A také – med a včelí produkty.

Využijte akční nabídky – Kokosový olej za dočasně sníženou cenu.

Pravidla RAW syrové diety

  • potřebné bílkoviny obsahují ořechy, fazole, sója, čočka, hrášek, špenát, tuřín
  • dostatečné množství tuku nalezneme v rostlinných olejích
  • ovoce a zelenina. Zvláště užitečné jsou mandarinky, pomeranče, citrony, okurky, melouny, granátová jablka, dýně
  • napoprvé se snažíme jíst méně – takže si postupně připravíme a nastartujeme proces trávení na syrové potraviny
  • teplota potravin by měla být pokojové teploty. Je lepší nepoužívat jídlo právě vytažené z chladničky a připravené syrové potraviny by neměly být skladovány po dlouhou dobu
  • odstraňte maso z vašeho jídelníčkuparicky

Dietní plán

  • Ovoce a bobuloviny (hrušky, jablka, rybíz, švestky, broskve, třešně, meloun, meruňky, angrešt, hroznové víno, atd.) – asi 50% z celkového množství potravin.
  • Zelenina (okurky, rajčata, ředkvičky, pórek, mrkev, hlávkový salát, květák, řepa, chřest, atd.) – Přibližně 35% z celkového možství potravin.
  • Škrobnaté potraviny (brambory, banány, sójové boby, různé obiloviny, kukuřice, celozrnná pšenice, rýže – musíte jíst syrové, rozmělněné do do pyré) – asi 10% celkové stravy.
  • Ostatní (sušené švestky, tvaroh, rozinky, vejce, data, smetana, sušené ovoce, surový cukr, med, mandle, ořechy a další semena.) – 5-10% z celkové stravy.
  • (smetana, rostlinný olej, ovocné šťávy, sůl, cibule, petržel, česnek, máta, šalvěj.) – Asi 1% konzumovaných potravin.

Výhody

Výhody tohoto typu stravy, můžete vidět od prvních dnů.

  • Pocit lehkosti
  • Rychlé hubnutí
  • Kůže se stává hladkou a hedvábnou
  • Obnova vašeho zdraví
  • Kromě toho, syrové potraviny mají nízký obsah sodíku a vysoký obsah draslíku, hořčíku a vlákniny
  • Spotřeba syrové potraviny může výrazně snížit riziko srdečních onemocnění, cukrovky a rakoviny

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.