Vaječná omeleta

Jezte B vitamíny a proteiny. Žloutky jsou bohaté na vitamíny skupiny B. Jiné správné příklady: libové hovězí maso, pšeničné klíčky, ryby, drůbež.

Strava bohatá na vitamíny B může pomoci snížit závažnost příznaků deprese. B vitamíny, zejména B-6 a B-12 mohou přispět ke zlepšení nervové funkce a způsob,pohoda jakým neurotransmitery v mozku vysílají signály, pomáhají řídit náladu. Podle American Journal of Clinical Nutrition je zde jasná vazba mezi nedostatkem vitamínu B a depresemi. V roce 2010 uveřejnili studii, které se zúčastnilo 3.000 starších lidí po více než 12 let, kde zjistili, že osoby s nižším příjmem těchto vitaminů měly vyšší riziko deprese.

Využijte akční nabídky – Vitamín B17 za dočasně sníženou cenu.

Vaječný protein (podobně i libové maso), pomáhá stabilizací krevního cukru cítit spokojenost po delší dobu. Vejce mohou být konzumovány mnoha způsoby, při jejich úpravě se však zdržíme používání potravin s vysokým obsahem nasycených tuků, jako je slanina nebo máslo.

Asi není žádným překvapením, že slepice držené klecích bez přístupu k zelené pastvě nekladou vejce s potřebným obsahem omega-3 mastných kyselin. Z volného výběhu slepice snášejí vejce, které mohou obsahovat až 10 krát více omega-3 mastných kyselin, to je mnohem více než snesou jejich kolegyně v kleci. Vejce od slepic z volného výběhu jsou dnes dostupné u farmářů nebo drobných chovatelů.

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.