Vinná dieta

Vinná dieta je oblíbenou variantou dietářů znuděných konvenční stravou.

Cílem je spojit pití vína se zdravým životním stylem z regionů, kde lidé pijí hodně vína. Jaké jsou výhody? U konzumentů vína je méně pravděpodobné, že trpí srdečními chorobami, cukrovkou a demencí ve stáří. U vína se předpokládá, že zabraňuje některým druhům rakoviny, a je určitě prospěšné pro srdce, zabraňuje kornatění tepen, které může vést k srdečnímu infarktu.

Červené víno obsahuje množství antioxidantů, které zpomalují proces stárnutí​​.

Prosím, používejte ale zdravý rozum, pokud chcete držet tuto dietu.

Strava je navržena jen na dva dny, a je samozřejmé, že musíte vybrat dny, kdy nemusíte řídit nebo nebudete vykonávat odpovědnou práci, například obsluhovat stroje.

Můžete očekávat ztrátu na váze až 2 kg za 2 dny.

Pro tuto dietu budete potřebovat 1 láhev červeného vína denně.

Jídelníček vinné diety

Snídaně: 1 sklenice červeného vína smíchaná s čerstvou šťávou z limetky, čerstvý pomeranč, 1 malý šálek černé kávy, 1 sázené vejce, 1 tenký plátek celozrnného toustového chleba
Oběd: 2 skleničky červeného vína 1 / 2 kuřete se salátem 1 malá černá káva
Večeře: Nalejte zbytek vaší láhve vína do sklenice a doplňte sodou, nebo nízkokalorickým tonikem a ledem.

Využijte akční nabídky – Jakostní víno za dočasně sníženou cenu.

Můžete si pomoci některou z následujících akcí:

Mořské plody podávané s dvěma lžícemi teplého, nebo studeného špenátového pyré.

1 malá černá káva nebo čaj s citronem.

Opakujte stravu pouze jeden další den.

Podělte se o názor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.